søndag 18. november 2012

Vintage Violet from SC

Jeg er blitt en elendig blogger, ikke at jeg var så fantastisk fra før av,
men akkurat nå er det i alle fall ikke så høyt på prioriteringslista.
Jeg er ihvertfall ikke en heelt elendig kortlager, for jeg får da laget kort innimellom,
 rekker bare ikke å ta bilder av dem alle sammen og blogge dem...
Vet ikke om jeg har noe å skylde på, kanskje "prioriteringsklemma" eller noe sånt ;-)
 
Men her ihvertfall et kort. Et bursdagskort til min lillesøster.


 
Papirene er som nesten alltid fra Pion design og basen er av Kraft kartong

 
Og motivet er fra SC og heter Vintage Violet
Hun er bare helt nydelig!!!
Hun er fargelagt med Copics og skyggelagt med Prisma color pencils
Digger den kombinasjonen!

 
Ha en fortsatt fin kveld!


Ingen kommentarer: